Wiadomości

KOMUNIKAT

KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

decyzja rządu o zamknięciu instytucji kultury od 7 do 29 listopada przerywa nasze gorące starania o to, byśmy mogli widywać się z Państwem w bezpieczny i w miarę regularny sposób w najbliższych tygodniach. Pozostaje nam mieć nadzieję, że zobaczymy się w grudniu – zdrowi, stęsknieni i spokojniejsi, tymczasem zaś życzymy – Państwu i wszystkim ludziom kultury – właśnie tego: zdrowia, spokoju i przetrwania listopada z nadzieją na rychłe spotkania!

* * *

PRZYDATNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU BILETÓW

• Bilety zakupione w kasie TN mogą Państwo zwracać, począwszy od dziś. Jeśli jednak ktoś z Państwa chce ograniczyć wyjścia z domu jedynie do niezbędnych, nie musi się spieszyć – zwroty będą możliwe do końca 2020 roku.
• Wszelkie informacje na temat zasad zwrotów uzyskają Państwo:
– pod adresami: bow@teatrnowy.pl, info@teatrnowy.pl biletygrupowe@teatrnowy.pl,
– pod numerami telefonów: 61 847 24 40 • 61 847 86 24.
• Biuro obsługi widzów będzie przez cały listopad czynne od poniedziałku do piątku od 9.00 do 15.00.
• Kasa biletowa w listopadzie będzie czynna:
– 9, 10 i 13 listopada w godzinach 15.00-19.00,
– a później: w poniedziałki, środy i piątki od 15.00 do 19.00;
• W sprawie biletów zakupionych on-line skontaktuje się z Państwem portal bilety24.pl.
• W serwisie bilety24.pl mogą Państwo nadal zaopatrywać się w bilety na spektakle planowane na grudzień 2020 – wciąż aktualna i bezpieczna pozostaje też opcja zakupu voucherów teatralnych ważnych do końca sezonu – jeśli spektakl, na który wykorzystają Państwo voucher, zostanie odwołany, będą Państwo mieli możliwość wymiany biletu na inną propozycję z naszego repertuaru.